Seçmeli raporlar, hesap çıktıları tek seferde alınmasını sağlar ve bununla birlikte hangi rapor başlıklarının hesap çıktısı olarak düzenleneceğini ayarlar.
Seçmeli raporlar diyalogunda programda alınabilecek tüm raporların listesi görünür. Listede hesap çıktısı alınmak istenen başlıklara işaret konur, alınmak istemeyen başlıklar işaretlenmez. Ayrıca Seçmeli Raporlar diyalogunda projeye ve zemine ait bilgiler de düzenlenebilir ve firma logosunun da rapora dahil edilmesi sağlanabilir.
Seçmeli rapor almak için;
Rapor/Seçmeli Raporlar satırını tıklayın. Açılan diyalogda, rapor ile ilgili değişik seçenekler görülecektir.
Gerekli düzenlemeler açıldıktan sonra, Görüntüle butonu tıkladığınızda ideCAD Rapor programı çalışacaktır. Rapor, ideCAD Rapor programı altında sayfa sayfa görüntülenecektir.
Rapor başlığı :
Proje bilgilerini giriniz. Firma bölümünde resim olarak firma logonuzu kullanabilirsiniz.
Rapor kapsamı:
Tüm proje, sadece çalışan kat için veya sadece seçili elemanlar için rapor hazırlayabilirsiniz.
Yapı Bilgileri ve Zemin Grupları
Raporda görünmesi amacıyla gerekli bilgileri düzenleyin.
Rapor Oluştur:
Seçilen rapora göre raporları düzenler ve ideCAD Rapor programı aracılığı ile raporu görüntüler.
Kaydet
Raporu rapor formatında diske kayıt eder.
Yükle
Daha önceden kayıt edilmiş bir raporu yükler.